Powered By Blogger

sobota, 10 grudnia 2011

Witajcie kochani !!

Hay ;^
  Po długiej nieobecności już wracam  :). Miałam zbyt wiele spraw na głowie i mało czasu by zająć się blogiem. Wyprowadziliśmy się z Zamościa i wróciłam do domu-nie ma jak u mamy ;^^ poza tym mój aparat uległ zniszczeniu .... w związku z powyższym ciężko mi dodać nowe zdjęcia bo narazie moje fundusze nie wystarczą na nowy.. ;( także ja i wy musicie uzbroić się w cierpliwość do czasu gdy zakupie sobie coś nowego... najprędzej poprosze mikołaja żeby mi przyniósł pod choinkę. :p
  Oglądaliście wczoraj wybory miss Polski 2011 ? Moim  zdaniem wybór trafny choć przyznam że byłam także za numerem 10 :) a jeśli chodzi o Top Model to dla mnie wszystko było już dawno wiadome... ja głosowałam na ANIE choć muszę przyznać że Ola to również piękna Kobieta. Dla zainteresowanych polecam przeczytać artykuł o Oli Kaczyńskiej : http://www.we-dwoje.pl/dlaczego;olga;kaczynska;wygrala;top;model,artykul,25645.html.
  Kochani dziś taaaka piękna pogoda ! Wyjdę na spacerek i naciesze się tym pięknym słoneczkiem które zapewne niebawem już nam się schowa...   Have a nice DAY ! :)
p.s słyszałyście że Roitfeld - redaktor naczelna francuskiego Vogue - ikona stylu zrezygnowała ze swojej posady ? Moim  zdaniem ciężko będzie ją zastąpić, mimo licznych kontrowersji zawsze była tą najlepszą... czas pokażę. Ja życzę wytrwałości nowej redaktor ! :)

|a OTO kilka stylizacji które mnie urzekły :)




1 komentarz: