Powered By Blogger

wtorek, 28 lutego 2012

Witajcie na stałe !!! Come back ;)

Witajcie !
  Jak miło znowu z Wami być. Po kilkumiesięcznej przerwie znowu powracam z nowym canonem i siłami do pracy ;). Co u Was? Zwiedzałam wasze blogi i musze przyznać że każdy po kolei się pięknie rozwija i musze szczerze pogratulować. Ja natomist podziele się z wami moim zakupem botków, które znalazłam na stronie Stylowebutki.pl. Zawsze marzyłam o takich i powiem Wam że też już miały się za swoje... a mianowicie już kilka razy ,,wylądowałam'' w nich na pięknym , mokrutkim śniegu... :) na szczęście już wiosna powoli się zbliża więc bez obaw będe mogła je zakładać. Jak wam się podobają? Poza tym także staram się zmienić swój kolor włosów na bardziej cieplejszy(Miałam platynowy blond) , obecnie mam coś z rodzaju miodowo-popielatego blondu lecz już jutro przyjdą mi farby z firmy Majirel Loreal'a także na pewno podziele się z wami efektem końcowym. Kupiłam sobie też ostatnio piękną książkę Sparksa -'' bezpieczny port''. Polecam każdemu ją przeczytać. A tak w ogóle to uciekam spać bo jutro rano niestety mam dużo pracy...  Dobrej nocki i miłego dnia już na rano ;)
Hay!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz