Powered By Blogger

czwartek, 1 marca 2012

Hay everyone ! ;-)

Kochani dziś mamy piękny słoneczny a przede wszystkim ciepły czwartkowy dzień, na co baardzo długo czekałam. Co z tym idzie ? Poprawa nastroju i duuużo więcej optymizmu ! Wy też tak macie ? Dziś pokażę Wam mój strój na co dzień. Z tego względu, że pewnie już niedługo będziemy chodzili w lekkim obuwiu to ja jeszcze wykorzystuję moje ulubione camelowe muszkieterki( bo naprawdę uwielbiam długie buty). Kupiłam ja na allegro i przyznam, że trafiłam w 10, ponieważ są bardzo wygodne. Płaszczyk jest z sieciówki C&A i bardzo sobie chwale ubrania z tej firmy, bo gatunkowo są naprawdę rewelacyjne. Jeśli chodzi o leginsy to całkiem niedawno zakupiłam je w pewnym butiku w Zamościu. Jak Wam się podoba ten out fit ? Zobaczcie sami.








muszkieterki - allegro
leginsy - butik
nerdy - h&m
płaszczyk - c&a

1 komentarz: