Powered By Blogger

środa, 26 października 2011

Hay ;>

Witam WaS Kochani ! Postanowiłam założyć bloga o tym co my kobiety kochamy ponad wszystko czyli : moda,uroda i zdrowie:) Już od dłuższego czasu zamierzałam założyć tego bloga ale jakoś mi się przeciągało... teraz w końcu się zebrałam i jest ! :)
 Jestem Agatya. Mam 19lat i obecnie mieszkam z moim narzeczonym w Zamościu. W tym roku mam duuuużo wolnego,ponieważ w przyszłym roku biorę ślub i w tym czasie musze wszystko przygotowywać by ten dzień był dla mnie najpiękniejszym dniem w życiu.... biała suknia, bukiet róż i mój mężczyzna... ach :) Marek kończy w tym roku studia w Zamościu i dlatego postanowiłam na niego poczekać i zamieszkaliśmy razem :)  Oprócz tego interesuje się modą. Uwielbiam chodzić na zakupy z moim narzeczonym i wybierać mu rzeczy. UWIELBIAM :) Kochane proszę Was o wyrozumiałość bo dopiero tutaj zaczynam raczkować i na pewno przydadzą mi się Wasze rady z czego już teraz jestem bardzo wdzięczna! Zapraszam do odziedzania, komentowania - po prostu bycia wraz ze mną w magicznym świecie każdej kobiety - MODZIE :)

    Teraz zamieszczę dzisiejsze moje zdobycze na sezon zimowy bo na dworze coraz chłodniej. Wymyśliłam że będzie to stylizacja w stylu Paryżanki :) Futrzane botki na wysokim obcasie z CCC oraz elegancki płaszczyk. Muszę dokupić jeszcze berecik , pokręcić włosy i .... a nie powiem . Sami zobaczycie jak to wygląda w pełnej okazałości gdy wstawie kolejne zdjęcia.







Zapraszam również do pisania mejli na mój adres : agatya.hararasiuk@gmail.com z waszymi pomysłami, pytaniami. Odpisze na każdego mejla. Jestem otwarta na wsze pomysły oraz będę ceniła krytykę. Dziękuje i 3majcie kciuki ! Pozdrawiam ! . :)

buty : CCC
płaszczyk :C&A

2 komentarze: