Powered By Blogger

piątek, 28 października 2011

Czas na tańce :)!

Hay !
No i mamy piątek :) Dziś rano pojechałam na zakupy. Kupiłam sobie białą bluzeczkę z myślą iż skompletuje ją z czarną marynarką. Efekt zobaczycie w kolejnych postach jak przywiozę z domu moją marynarkę. Widziałam też dużo fajnie ubranych dziewczyn np. koturny czarne + skórzane spodnie i skóra a do tego torebka z metalowym łańcuszkiem. Rockowo z domieszką elegancji. Zauważam, że ludzie coraz bardziej zaczynają być świadomi siebie co mnie niezmiernie cieszy. A tak poza tym to miesiąc temu zapisaliśmy sie z Markiem na tańce towarzyskie. Ku mojemu zaskoczeniu Marek ma wielki zapał i chęć uczestniczenia w nich :) Naprawdę można się przy tym fajnie bawić i spalić zbędne kalorie po małym co nieco.. ;) Najbardziej mi się podoba to, gdy ktoś się zapomni w krokach i tańczy po swojemu a później ta bezcenna mina i tekst : ,, oj chyba nie tak tańczę'' :) słodkie. :) Dziś postaram się dodać zdjęcia z zajęć.

Pokażę wam teraz moją stylizację weselną i ukochane buciki które kupiłam na allegro. Mimo iż są bardzo wysokie to nawet nie czuje że mam je na nodze no i czapeczkę pilotkę dzięki której mróz stał się moim przyjacielem ;)

A specjalnie dla was piosenka która niesamowicie wpadła mi w ucho. To Rihanna- I found love

Poniższe zdjęcie z głupią miną :p zostało zrobione na czerwonym świetle z chwilą ,,postoju'' ;)







Bardzo mi się podoba powyższa stylizacja - kobieco, elegancko i z klasą !:)

Buziaki
http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz