Powered By Blogger

czwartek, 27 października 2011

Piękna Polska Pani Jesień

Hay ;>

Dziś od samego rana miałam chyba jesienną chandrę.. ale tylko do południa bo wyleczył mnie spacer po parku z moim narzeczonym. Wiecie, mimo iż jesień szykuje nam różne niespodzianki : raz słońce raz deszcz to sumą summarum jest piękna !  Te liście w przepięknych kolorach nadają takiego uroku... ach się rozmarzyłam. :)
Dziś pokażę wam moją stylizacje na piękną jesienną pogodę. A i jeszcze mała rada : jeśli dopadnie was znudzenie jesienne to nie zastanawiajcie się długo tylko gońcie do PARKU i podziwiajcie te różnobarwne drzewa które już niedługo przebiorą się w śnieżnobiały płaszcz z kolekcji : ZIMA :)
Miłego dnia ! :)












kapelusz : H&M
spodnie: allegro
sweterek:second hand



http://www.youtube.com/watch?v=dN3Qbx8bamY&ob=av2e

a na koniec piosenka która''weszła mi w ucho'' z reklamy Computronik :


   buziaki ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz