Powered By Blogger

środa, 25 kwietnia 2012

Dresikowo

Witajcie kochani ! Troszkę mnie tutaj niestety nie było... brak czasu, jakiś pechowy nawrót różnorodnych problemów, no i niestety tak wyszło. Dziś Wam pokrótce przedstawię mój ulubiony sportowy strój. Ostatnio przyszły mi te oto dresowe-mega wygodne spodenki z H&M-u a do tego trampki z Big Stara i serdaczek , który odnalazłam w szafie. Sprawdza się na wypad do miasta, na wycieczkę lub wyjście z przyjaciółką na spacer. Jak Wam się podoba ?  W piątek, byc moze przyjdzie mi moja sukienka na wesele i buty, także uzbrójcie się w cierpliwość bo już niebawem będziecie miały co komentować  oczywiście zdaje się na szczerą opinię :) A WESELE juz w sobote i  mam nadzieje że zabawa będzie przednia ! Buziaki i do następnego już niebawem ! <3










1 komentarz: