środa, 11 kwietnia 2012

Kochani... 

TO pierwszy dzień bez mojego nałogu !! 3majcie kciuki.

A dziś znalazłam troszkę więcej czasu na zdjęcia, stylizacje i na bloga. Autorem zdjęć jest moja kochana siostra Ola - dzięki skarbie za poświęcony czas:* Jak widać stylizacja bez nadmiernej elegancji, wysokich szpilek itp, za to bardziej na luzie... rockowo. Jak Wam się podoba ta wersja mnie ? Powiem osobiście, że czasami taka swoboda wręcz mnie dominuje i muszę ją tak'' zwyczajnie wypuścić na wolność'' ! :) Buśka i 3majcie za mnie kciuki ! kiss :***













                
                      
 



sweter - sh
buty - h&m
kołnierzyk - sama wykonałam
łańcuszki - różne

9 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba taka wersja Ciebie, świetna stylizacja - niebanalna i ciekawa... a sweter jest po prostu fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję! :) też masz tatuaż? :)
    fajna stylizacja, bardzo ostra i rockowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna - niby popularna, ale (wiem, wiem, to brzmi banalnie :3) ma w sobie "to coś". A ten sweterek mnie zahipnotyzował :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój styl!!!! Zestaw jest cudowny!! I ten sweterek - kiedyś ci go ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice collar!
    Cool ripped stocking you got...

    Follow my blog at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek !
    Pozdrawiam + obserwuję ;)
    i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweterek no poprostu bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń